Komunikacja wewnętrzna w kryzysie. Temat często zaniedbywany, a moim zdaniem ważniejszy nawet od komunikacji zewnętrznej. Kilka przemyśleń w tym temacie w 31 odcinku podkastu.
Zapraszam do wysłuchania!
Komunikacja wewnętrzna w kryzysie. Temat często zaniedbywany, a moim zdaniem ważniejszy nawet od komunikacji zewnętrznej. Kilka przemyśleń w tym temacie w 31 odcinku podkastu.
Zapraszam do wysłuchania!
Panie Kamilu,
Z dużym zaciekawieniem odsłuchałem Pana podcast. Zgadzam się w całości.
Chciałbym jednak zasugerować, aby w kolejnych podcastach poszerzył Pan obszar: komunikcji kryzysowej – ale nie co do narzędzi i kanału przekazu, czy planu komunikacji, ale przede wszystkim co do treści / zawartości oraz czynnika czasu.
Czy zna Pan 4 główne zasady komunikacji kryzysowej? Mam na myśli np. zasada “szklanego domu” czy “złotej godziny”?
Dalej jakie informacje powinien zawierać komunikat kryzysowy – na zewnątrz i do wewnątrz organizacji. Myślę, że mogą to być bardzo ciekawe zagadnienia dla słuchaczy.
Dziękuję za komentarz! Naturalnie, w kolejnych odcinkach podkastu będę rozszerzał zakres 🙂